Reklamacje SMS Premium

Adconnect Sp. z o.o. sp. k.

obsługuje płatność sms w setkach serwisów www i portalach naszych klientów. Jeśli chcesz zgłosić reklamacje na usługę oferowaną przez naszego partnera lub wydawcę wypełnij poniższy formularz reklamacyjny. Każdemu otrzymanego zgłoszeniu przyjrzymy się bardzo dokładnie i dokonamy wszelkich starań aby Państwa reklamacja była zakończona w pozytywny dla Państwa sposób ! Odpowiedź na reklamacje otrzymają Państwo w ciągu 24 godzin.

Obsługujemy płatności sms dla firm zewnętrznych dla których obsługujemy również systemy reklamacji !

Na reklamacje odpowiadamy
w ciągu
24 godzin.

Adconnect świadczy usługi obsługi płatności Sms Premium rate oraz Direct Billing a także obsługę zgłoszeń reklamacyjnych i biuro obsługi klienta dla klientów zewnętrznych. Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego zamieszczonego na naszej stronie aby nasi pracownicy mogli zweryfikować poprawność i słuszność złożonej reklamacji.

Prosimy o podanie numeru telefonu z jakiego została dokonana płatność oraz adresu strony www na której dokonali Państwo płatności.

Podanie takich informacji znacznie ułatwi nam zweryfikowanie zgłoszenia. W przypadku poprawnej weryfkacji otrzymają Państwo zwrot środków na swoje konto bankowe w ciągu maksymalnie 3 dni.

Wypełnij
formularz